Kontakta oss

Vi står redo att hjälpa dig

Beroende på varför du vill kontakta oss, finns det olika svar och möjligheter. Dessa hittar du nedan.

Kom ihåg: det är ingen returrätt på mjukvaror (software).

Har du ångrat ditt köp, så har du naturligtvis 14 dagars returrätt från och med den dag du mottagit varan. Följ instruktionerna här.

Om du anser att din vara är defekt, var god följ våra instruktioner her.

Avhämtning av varor är dessvärre inte möjligt, då vårt lager inte tillåter obehörigt intrång. Det är därför ingen anledning till att kontakta oss.

Kontakta Texas Instruments. Kontaktinformation hittar du här: TI Support.

Vid beställning av fysisk vara: skriv den korrekta e-postadressen till support@studyshop.se.
(kom ihåg att ange ordernummer eller annat, som kan identifiera din order)

Tänk på: licenser skickas direkt via e-post.

Alla beställningar av lagervaror gjorda innan kl 14:00 (på vardagar) skickas samma dag.

GLS och PostNord (PostDanmark) garanterar leverans från dag-till-dag, för utlämningsställe/postombud/hemleverans. Vid brevpost garanteras 5 dagars leveranstid (vi har dock sett att det kan ta upp till 30 dagars leveranstid på brev).

Statistiken visar dock att 99 av 100 försändelser når fram i tid.

Kort sagt: har du beställt innan kl 14:00 på en vardag, så har du ditt paket nästa dag. Det hjälper dessvärre inte att kontakta oss.

För storköp, skola- och firmaavtal kontakta oss på foretag@studyshop.se .

Du är välkommen att kontakta oss på support@studyshop.se.

Önskar du telefonkontakt med oss, ber vi att du kontaktar oss via e-post först. Vi svarar oftast inom kort - och aldrig senare än en dag (vardag).